Referrals?

Zlatan

Trådstartare
När man tittar på en användares profil står där referrals och så en siffra.
Vad menas med det? De flesta har 0 men vissa har en annan siffra har jag sett.

Sv: Referrals?

Om jag skapar ett nytt konto på Buke och under registreringen anger att det var du som tipsade mig om Buke (det kan man göra) så får du en referral, d v s. siffran anger hur många användare som just den användaren har lockat till Buke, förutsatt att de användare som blivit hitlockade fyller i vem som lockade hit dem.

Jag borde äta frukost.

Sv: Referrals?

Aha :D tackar! Jag har funderat över det ett tag... jag har inte heller ätit frukost, jag är sjuk. Det är synd om mig :D

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 066
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Det här verkar ha dykt upp idag, har inte sett det förut men annonserna har blivit jättestora för mig. De har blivit så långa att jag...
Svar
2
· Visningar
320
Senast: Gunnar
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka