Receptbelagt mot uvi

MJLee

Trådstartare
Visste inte om jag skulle göra en ny tråd. Men tänkte att jag inte skulle stöka till i VGV. Jag har fått uvi igen efter ett antal år. Jag kommer ihåg att jag tog en tablett som hjälpte efter ett dygn. Kommer bara inte ihåg vad namnet är - tror det började på D. Kommer inte heller ihåg vem som skrev ut det. Jag vet att jag rekommenderade den här på buke (inga träffar när jag sökte). Det är en tablett, brukade vara receptfri men gjordes om till receptbelagd.

Hjälp?

Stöka till vad, var?

Har man uvi så är ett enkelt kissprov på VC den enkla vägen till hjälp.
Vad skulle stökas till av det?

Jag menade att jag inte vill gå OT. Jag vet att jag har UVI, men försöker komma på namnet på medicinen. Allt jag kommer ihåg är att den var receptfri men sedan receptbelades.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 648
Senast: starcraft
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
F
Juridik & Ekonomi Jag har mycket liten erfarenhet av att ta lån men nu har sambon och jag stött på så pass mycket patrull i senaste låntagarsvängen att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 483
Senast: Tualma
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 196
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama