Raymond Coppinger

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare GaurdianAngel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 622
G

GaurdianAngel

Är ute efter hans böcker. Någon som har en aning om var man får tag på dem?? Har letat överallt, tror jag. :crazy:

Sv: Raymond Coppinger

www.adlibris.se har 3 upplagor, dock på engelska. Jag var på hans föreläsning i skåne och har en av hans böcker på engelska, dom är inte på något sätt svåra att förstå, iaf inte efter hans föreläsning då man känner igen det mesta :crazy:

Dom finns även på bokus.com (engelska)

Jag letar själv efter den nya översättningen till svenska med förord av Per Jensen. :D

Liknande trådar

Hundträning Letar efter bra böcker om lydnad, bruks, allmän valpuppfostran.. ja lite allt möjligt. Det finns ju ett helt hav med hundböcker där...
Svar
4
· Visningar
433
Senast: farin
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 860
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder...
2
Svar
39
· Visningar
2 373
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
790
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka