Rasmus ska bli storebror!

jerseyko

Trådstartare
Märkte att de kom gratulationer och frågor i andras trådar och det känns inte så snällt mot trådskaparen.

En tjuvstart och slarv med skydd efter ett skämt från mig resulterade i att jag blev gravid på en gång! Trodde de skulle ta lika lång tid som med Rasmus ;)

4 januari är den beräknad. Är bara i v.6 men min mens är väldigt oregelbunden så jag hoppas jag blir framflyttad ;) vill inte ha fler födelsedagar i december!
Jag mår hur bra som helst än så länge och vågar nog påstå att vi är ännu gladare nu än när jag väntade Rasmus. Känner oss mycket tryggare och säkra och vet vad som kommer hända. Dessutom är vi så himla glada för Rasmus som ska bli storebror :love:
Nu vill jag att tiden ska gå fortare och bebis komma ut! Men inte ha lika bråttom som storebror ;)

Sv: Rasmus ska bli storebror!

Åh det är så kul att ni ska få en till liten guldklimp, massor av grattis från mig här :bump::bump::bump:

/nevin, som också blev gravid på försök nummer 1, lite oplanerat så där...

Åh vilken lycka :love: Jag grattar i den här tråden också!

Och grattis till pappa och Rasmus också såklart!

GRATTISGRATTISGRATTIS!!!:banana::bump::banana:

är så glad för din skull!:laugh:

Grattis!!! Så himla härligt!:banana::banana::bump:

Grattis till både blivande tvåbarnsföräldrarna och till blivande storebror!! :bump::banana::bump:

åh, grattis!!!:laugh:

tänk när jag ska få berätta att jag väntar 1 till:love:..., fast kanske ska klämma ut nr 1 först..:p

Fort kan man kalla det, vi struntade i kondom 1 gång :o

Mår hur bra som helst, sådär oförskämt bra, visst är jag trött, men det bubblar av lycka inom mig och ut genom öronen :love:
Är nu lika långt gången som jag var när jag svimmade när jag väntade Rasmus, men känner inte alls av samma yrsel nu. Men så är jag ju förberedd och dricker massa vatten och äter var 3e timme.
Ryggen känner jag fortfarande inte av :bump: Eller, de har inte blivit värre ;)

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 777
Senast: Snö
·
Gravid - 1år Jag tog ur min spiral i vintras då den hade suttit inne sina 5 år. Så körde vi med kondom men efter en familjemedlems bortgång i januari...
Svar
17
· Visningar
1 678
Senast: Suspiria
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 650
Senast: Gry
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå...
2
Svar
35
· Visningar
5 060
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar