• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare Bibbina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 825
Sv: Ras?

Jag håller med där, dvärgschnauzern är varken lätt- eller svårmotiverad.
När man hittat vad hunden går i gång på och tycker är kul finns det inga problem med motiveringen.
Jag har testat på lite allt möjligt med min dvärghane, freestyle och spår är helt klart det han gillar mest och där finns det inga problem med motivationen.
Han funkar även i agility, men eftersom han inte är en sådan som älskar att rejsa behövs det lite mer motivering där för att få igång honom.
Men det beror väl alltid på individen vad den gillar.

Tycker att en liten skäggis skulle passa TS väldigt bra, utifrån hennes kriterier.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 239
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 027
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 026
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 837
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka