Rankinglistor 2010

8888

Trådstartare
Satt just nu o kollade runt lite på rankinglistorna som finns på TDB numera, men jag måste säga att det var lite huller om buller :crazy:
Om man knappar in rankinglistor för fälttävlan finns inte några poäng alls redovisade :eek: bara en massa namn
Och om jag söker på vår plutt har jag efter en del lirkande förstått att resultaten finns på två listor.... dressyr o hoppning ligger på TDB men fälttävlansresultaten ligger på det gamla systemet....
Dessutom fann jag att för några klubbkompisar står det att de rider för en helt annan klubb - hoppsan! Måste göra championatsansvarig i klubben uppmärksam på det när det ska räknas ut vem som ska få utmärkelser på årsmötet :)
Fler som kollat runt?

Sv: Rankinglistor 2010

Jag har kollat och precis som du kommit fram till att Fälttävlan typ inte finns med i TDBs resultatlistor...

......och inte alla hopptävlingar heller :(

Satt just nu o kollade runt lite på rankinglistorna som finns på TDB numera, men jag måste säga att det var lite huller om buller :crazy:
Om man knappar in rankinglistor för fälttävlan finns inte några poäng alls redovisade :eek: bara en massa namn
Och om jag söker på vår plutt har jag efter en del lirkande förstått att resultaten finns på två listor.... dressyr o hoppning ligger på TDB men fälttävlansresultaten ligger på det gamla systemet....
Dessutom fann jag att för några klubbkompisar står det att de rider för en helt annan klubb - hoppsan! Måste göra championatsansvarig i klubben uppmärksam på det när det ska räknas ut vem som ska få utmärkelser på årsmötet :)
Fler som kollat runt?

Ja,och från ansvarig verkar det var "Goddag yxskaft",vad jag förstår från de som vågat sig in i borgen,och frågat:crazy:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 719
Senast: mamman
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 697
Senast: Habina
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 481
Senast: Niyama
·
D
Trav Tänkte dela med mig lite av mina funderingar över kallblodiga avelshingstar.. Nedan kan ni se statistik jag tagit från blodbanken.nu...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 488
Senast: Tovig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar