Analys av kallblodshingstar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Sv: Analys av kallblodshingstar

Hoppas på någon som varit med ett tag och har koll på dom äldre stammarna. Så vi nya får läsa lite historier och annat roligt som hänt inom kallblodsrasen förr.

Ja de vore roligt.. de känns dock som att de är att hoppas för mkt.. Men jag hoppas på att hitta någon sådan som vill skriva någon artikel.

Bloggar kan jag ha hur många som helst.. till de är alla välkomna att anmäla sitt intresse

Har du försökt kontakta Bodbäcks-uppfödaren Jan? Jag skulle kunna tänka mig att han kulle kunna ha en hel del intressant att dela med sig om. Han kan de flesta stammar utan och innan....och jag kan tänka mig att han kanske skulle tycka det var lite roligt att skriva om sin stora passion kallblodstravaren. Deras hemsida är www.stallbodback.se :D titta under kontakta oss.

jag har inte försökt kontakta någon än.. tänkte vänta tills sidan kommit upp, vilket den gör tidigast imorgon.

Tack så mycket för tipset!

Ni får gärna tipsa om fler personer jag kan ta kontakt med

Visst lägger du in en länk när du är "färdig" med sidan?

Haha smart.. har jag inte tänkt på..

Observera att jag inte är klar.. men tillräckligt för att bli lite offentlig iaf.. hingstarna och seminstationerna ligger ute.. Hingstarna är dock utan priser.. har nämligen tänkt att jag bara ska lägga ut om jag får veta de direkt från ägarna. Just för att undvika några fel.

Första sidan är också ful som stryk för den är inte klar, så ha överseende än så länge

kallblodsavel.se

Snygg sida! Kommer nog att bli super bra det är;)

Nu har nyhetsfunktionen kommit igång också!

Jag har hört att den där Järvsöfaks är en bra hingst,någon som kan kommentera detta ryktet :D:p

KL

Alm Viktor verkar ska stå hos JoP 2009 (hurra!! :banana:), vad tror ni om det? Blir han fulltecknad direkt?

Liknande trådar

D
Trav Som kallblodsavelsfantast så har jag sök över hela internet för en samlad sida med info om aktuell hingsthållare om kallblodshingstar...
2
Svar
20
· Visningar
4 104
Senast: dolphinsmile
·
Trav Har ni bokat hingstar åt era ston än? I så fall VAD?? Vi har tre ston men ska bara betäcka två, inte helt 100 vilka två det blir...
2
Svar
22
· Visningar
2 191
·
Trav Uppstallade i Sverige: Aldermarin - 1 +1 norskt Bodbäckspålle - 2 Bokli Balder - 28 Bol Elden - 27 Brännapål - 24 Clay - 9 Eder -...
Svar
2
· Visningar
920
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka