Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hoppas på någon som varit med ett tag och har koll på dom äldre stammarna. Så vi nya får läsa lite historier och annat roligt som hänt inom kallblodsrasen förr.
Har du försökt kontakta Bodbäcks-uppfödaren Jan? Jag skulle kunna tänka mig att han kulle kunna ha en hel del intressant att dela med sig om. Han kan de flesta stammar utan och innan....och jag kan tänka mig att han kanske skulle tycka det var lite roligt att skriva om sin stora passion kallblodstravaren. Deras hemsida är www.stallbodback.se titta under kontakta oss.
Observera att jag inte är klar.. men tillräckligt för att bli lite offentlig iaf.. hingstarna och seminstationerna ligger ute.. Hingstarna är dock utan priser.. har nämligen tänkt att jag bara ska lägga ut om jag får veta de direkt från ägarna. Just för att undvika några fel.
Första sidan är också ful som stryk för den är inte klar, så ha överseende än så länge
Ekonomi & Juridik Läste att flera stycken skulle göra någon samlad anmälan mot Dunstan. Dom ersätter typ ingenting. Vet inte hur det har gått med det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.