Random bildtråd med text V

Alla måste börja någonstans
FB_IMG_1732284512488.webp

Det hemska är att det är sant! Jag försökte åka skridskor förra vintern och kände att om jag ramlar så är det KÖRT. Så jag högg en sån där figur på skidor som de allra minsta barnen använder. Tyvärr också storleksanpassad till de där ungarna på knappt en meter. Så jag åkte bredbent och dubbelvikt och insåg att tiden när man skrattar när man ramlar, den är förbi. Och sonen höll på att dö skämsdöden för de andra föräldrarna var antingen proffs eller höll sig borta från isen.

Liknande trådar

Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
2
· Visningar
158
Kultur Anropar det populärkulturella bukeoraklet. Trålar ute i etern efter ett barnprogram jag minns från tiden det begav sig (läs: slutet av...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Wednesday
·
Gravid - 1år Eller försöker, just nu. Jag spinner vidare på min förra tråd om alkohol. Jag tycker att det verkar oerhört påfrestande att smussla med...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 565
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Vad tror ni?Hur smart är en häst?Jag tillhör skaran som tror att hästar är smartare än vi tror. Jag har en egenuppfödd 7-årig valack som...
Svar
7
· Visningar
2 279
Senast: Karoliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024