Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag uppfattade det som en hundvissla rörande transfobi.Ja, grisen ville också bli kallad majestic. Du måste inte tycka att det var roligt.
Ok, det ser inte jag.Jag uppfattade det som en hundvissla rörande transfobi.
Fick den känslan medJag uppfattade det som en hundvissla rörande transfobi.
Jag fattar inte. Vad är det som är kul?
Uppenbarligen var den inte så kul givet det relativt låga antalet likes på den. Jag ber uppriktigt om ursäkt för att jag råkade skicka transfobiska signaler, det var verkligen inte min mening. Jag tyckte typ söta djur, gulligt att hästar kallas majestätiska, bristande integritet hos grisen som först dissar hästarna och sen försöker likna dem. (Jag tänkte inte alls på köttindustrin heller.) Förlåt!Jag uppfattade det som en hundvissla rörande transfobi.
Det är mitt intryck också.Jag tyckte typ söta djur, gulligt att hästar kallas majestätiska, bristande integritet hos grisen som först dissar hästarna och sen försöker likna dem.
Man kan inte göra alla glada alltid och vi har olika humor (jag förstod den inte bara)Uppenbarligen var den inte så kul givet det relativt låga antalet likes på den. Jag ber uppriktigt om ursäkt för att jag råkade skicka transfobiska signaler, det var verkligen inte min mening. Jag tyckte typ söta djur, gulligt att hästar kallas majestätiska, bristande integritet hos grisen som först dissar hästarna och sen försöker likna dem. (Jag tänkte inte alls på köttindustrin heller.) Förlåt!
Jag uppfattade det som en hundvissla rörande transfobi.
Man kan ju tolka saker olika det betyder inte att ens egen tolkning stämmer på syftet med bilderna.Fick den känslan med
En AI-forskare jag intervjuade en gång sa att den mansplainar och bullshitar på ett väldigt övertygande sätt.
Älskar "Krönhört", "röd deer" och bäst av allt "wild jur".
Istället för ben fick han en jättepenis. Enligt skuggan då, om man har lite fantasi åt det hållet.