Råmjölken i pavos soskit likvärdig med frusen råmjölk?

Ardennern

Trådstartare
Någon som känner till om råmjölken man blandar till själv i Pavos SOS Kit är likvärdig med fryst råmjölk av god kvalité?
 
Någon som känner till om råmjölken man blandar till själv i Pavos SOS Kit är likvärdig med fryst råmjölk av god kvalité?

Beror på vad det är för kvalité på den frysta råmjölken när den är upptinad.

Mitt senaste sto hade lite sämre kvalité på råmjölken, så jag använde mig av Pavos SOS Kit, men när jag testade den mjölken var den ännu sämre än stoets egna. :down: Så jag ser Pavos SOS kit som nödlösning om man varken har råmjölk från stoet eller i frysen.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Tänkte testa att ge betfiber istället för kraft och har jämfört Granngårdens betfiber och Pavos speedibeet. Den förstnämnda innehåller...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: Oknytt
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 379
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 986
Senast: Badger
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 062
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp