Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har du faktiskt rätt i. Bra logik. En sån blir det.Jag har ett Amigo Bravo och har varit nöjd med det. Är hästen den som får sina täcken sönderbitna (i motsats till den som biter sönder täcken) hade jag inte tyckt det var värt Rambos pris. Går hästen av någon orsak själv, eller bara har snälla hagkamrater kan du ju överväga det.
Det beror ju på hur jävliga de som biter är. Rambo är ju betydligt hållbarare. Men så klart håller det ju inte för hur mkt stryk som helst.Jag har ett Amigo Bravo och har varit nöjd med det. Är hästen den som får sina täcken sönderbitna (i motsats till den som biter sönder täcken) hade jag inte tyckt det var värt Rambos pris. Går hästen av någon orsak själv, eller bara har snälla hagkamrater kan du ju överväga det.
Jag har rambo original i busig valackflock. Det är inte en bov och flera offer utan fullt ös på allihop. Medan kompisarnas täcken fick reva efter reva i vintras är det bara repor i mitt rambo. Det sitter kanon på hästen också. För min häst är också v-knäppningen en viktig anledning till valet av täcke.
Det är klart att det är synd den dag det går hål men jag kommer nog inte att gå tillbaka till något billigare täcke.
100 grams täcke är jättepraktiskt tycker jag och tänker skaffa ett. Men vilken ska jag ta, Rambos eller Amigo Bravo 12? Är Rambon värd det dubbla priset?
Jo! Finns ett nu, Rhino wug 100 g. Som jag längtat efter Halvhals och 100 g!Jo men de har inget 100 g.
Vet ingenstans var man får Shire här var vi bor. Var köper du det?Varför inte Shires, borde dessutom passa bra om din häst är lite smal över bogen.
Jag vet. Har redan ett 0 och 200g. Känns dumt att köpa ett till...Jo! Finns ett nu, Rhino wug 100 g. Som jag längtat efter Halvhals och 100 g!
Vet ingenstans var man får Shire här var vi bor. Var köper du det?
Jo men de har inget 100 g.