Räkna ut sin promenad i km?

Ishtar

Trådstartare
För längesen hade nån en länk här till en sida där man kunde markera ut sin hundprommis på en karta, sen räknades sträckan ut i km.

Nån som har kvar länken? Vet inte riktigt vad jag ska använda för sökord i forumet... :confused:

Sv: Räkna ut sin promenad i km?

På eniro kan man mäta, blir väl inte så exakt med tanke på att stigar och liknande inte finns med men man får en ganska bra bild i alla fall :)

Aha, ny funktion som jag inte visste om. Perfekt, tack!
Då vet jag att dagens runda runt i villaområden var 4 km lång.

Det är soligt ute och 4 grader plus idag! :laugh: :bump:

Vilken rolig funktion! Nu har jag suttit och mätt upp alla rundor jag brukar ta!

jogg.se, där brukar en i stallet mäta ut våra standard ridturer. har inte provat själv ännu

iform.se har en liknande funktion med bättre karta än jogg.se

Inte för att jag har nån hund men trevligt att veta hur långt man rider ;)

*kl*
Visste inte att det fanns såna hrä finesser på nätet. Vilken kul (o nyttig) funktion! Inser att jag går kortare sträckor än jag trodde, skäms på mig! :o

Nu har jag provat alla 3 tjänster. Både jogg.se, iform.se o eniros o jag måste säga att den sistnämnde var klart bäst.

Jag har min Sony eriksson telefon med inbyggd stegräknare den räknar ut steg-km och kalorier, perfa när man ska mätta ut tränings rundor till Doggsen!

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 925
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 350
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka