Fraggel_Tess

Trådstartare
Det måste vara extremt gott om rådjur i år för jag sitter nu här och beskådar fem stycken på framsidan av huset och två nere vid stallet. Eller kan det vara mina från i vintras som vi matade som söker sig hit nu när det kommit lite snö?

Sv: Rådjur

Vi har fyra st som går här hemmavid också... Tre av dom håller ihop och den fjärde får inte riktigt vara med, h*n får hålla sig på avstånd :crazy: och jag tycker så synd om den.

Men visst är de vackra att titta på :love:

Sv: Rådjur

Jättevackra är dom...Kul att se dom. De var här igårkväll och gick förbi garaget där vi har ljussensor *S*

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 587
Senast: hollypolly
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 303

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Bolån, hur ska man tänka?
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat