Rådgivande

Sv: Rådgivande

Känner mig nyfiken på Nickelback SL(e. Quaterback - Bernstein), mest för att den är gul :angel:, och Springbank VH (e.Skovens Rafael - De Niro), gillar verkligen SR och mamman är ju helsyskon till Dalwhinnie så det finns ju förutsättningar! Ser snygg ut på fölbilden på blup :d

Har bara tittat lite snabbt, hittade en E: Careful-Burggraaf där mamman gått svår hoppning och en syster som gått 1,30 cm

Diamo låter intressant, Diarado-Levisto-Quidam de revel-Contender.
Helio Ludwig, Ludwigs champion-For Feeling-Furiso III

finns säkert fler, ska läsa genom alla lite mer sen :D

Någon som var och tittade på Strömsholm idag?
Är nyfiken på hur Micatcho af Österängen var.

Lite tråkigt att endast två hingstar har fäder som är SWB.

Diamo låter intressant, Diarado-Levisto-Quidam de revel-Contender.
Helio Ludwig, Ludwigs champion-For Feeling-Furiso III

finns säkert fler, ska läsa genom alla lite mer sen :D

Helio Ludwig, Spännande med 3x Furioso II både på For Feeling och Furioso III och sedan längre bak i stammen! :)

KL

Quite A Challenge (SWB)e. Quite Easy u. Chalimaere (SWB) e. Irco Marco – tycker jag känns spännande, borde vara hoppning men helbroren Quite A Miracle är placerad I svår dressyr…

Taste of Thyme (SWB)e. Tornesch u. Kamomill xx e. Modern Pleasure xx – låter mkt intressant, med en fullblodsmamma med placeringar I svår hoppning

Springbank VH (SWB)e. Skovens Rafael u. De la Reinne (31) (SWB) e. De Niro – av ovan nämnda anledningar

Samt slutligen
Watch Out (SWB)e. Careful u. Tag-Heuer e. Burggraaf – för mamman enligt ovan

Kl

Jag undrar om någon såg hingsten efter Monte Bellini?
Vad tyckte ni om honom? MB är intressant och denna avkomman
är den äldsta i Sverige tror jag, skulle vara kul att höra hur han
var?

Hittade nu, den är solklart fux, om inget väldigt drastiskt har hänt sen den var föl...

Typiskt!! :(

*kl*

Har tyvärr inte satt mig in i alls vad för hingstar som visades. Får kika närmare :)

Undrar med hur man hittar bilder?

Jag visade min hingst Ashton.
Han missade både fölbedömningen och 1-års premeringen och jag ville gärna visa honom.

Han skötte sig bra och blev rekommenderad att visas nästa år. Men för mig är han nog inget riktigt hingstämne och jag vill framförallt ha en bra tävlingshäst.

Tyvärr var jag tvungen att jobba och hann inte kolla på någon annan.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 450
Senast: ildiko
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 366
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka