rådgivande bedömning

P

passi

Nu börjar det dra ihop sig, någon som ska åka?
Plats?
Ålder ?
Stam?
Bild? (frivilligt):D

Har själv en 06 som ska visas på plönninge.
Akribori-Cardento
Han visades förra året, det gick sådär han såg ut som en älg.
Men NU hoppar han otroligt bra och ser nästan ut som en färdigslipad diamant:love:

Sv: rådgivande bedömning

Ska eventuellt åka med som medhjälpare till min kompis hingst som ska visas på Plönninge isf.

Det är en urcharmig 07a, e. Don Romantic, stencool! Är extremt orädd med tanke på sin ålder, men det är inte säkert vi ska visa honom innan nästa år. Mest är egentligen tanken att vi ska öva lite på visning så att vi kan vara riktigt proffsiga när vi visar hans hel-lillebror nästa år ;)

Hittade tyvärr ingen bild där han inte bara går och skruttar i hagen.. :P

Har du några bilder från förra året och hur han ser ut nu? Alltid intressant att se.
Vad fick han för omdömen förra året och hur går det till vid visning? Hur mycket visar man för hand?

Själv ska jag förmodligen visa min 07:a på Jälla.
Han är e. Highlander - Bugatti Hilltop.
Ser ut så här just nu;

23510065.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 834
Senast: Ceta
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 343
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 780
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 084
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka