Radera konto

Jag har aldrig förstått det där med behovet av att radera kontot. Om man inte vill skriva här längre är det ju enkelt att bara låta bli att logga in. Ett konto här betyder ju inte att du får X mail/ dag + 2 kg reklam i brevlådan+ Y telefonförsäljare i luren, med andra ord kontot kan knappast ses som någon belastning.

Jag har aldrig förstått det där med behovet av att radera kontot. Om man inte vill skriva här längre är det ju enkelt att bara låta bli att logga in. Ett konto här betyder ju inte att du får X mail/ dag + 2 kg reklam i brevlådan+ Y telefonförsäljare i luren, med andra ord kontot kan knappast ses som någon belastning.

Finns väl dom som vill radera profil samt sina inlägg kanske? :)

• Gilla
Reactions: 369
Finns väl dom som vill radera profil samt sina inlägg kanske? :)
Kanske det men profilen är ju lätt att ändra om man nu gjort den för personlig så att man blir icke igenkänningsbar och om man tänker innan man skriver lär man inte ha något behov av att få det man skrivit raderat. Visst kan man kläcka ur sig korkade saker ibland, ja jag har gjort det några gånger, men då kanske man får vara tillräckligt vuxen för att stå för det precis som i övriga livet. Ofta är dock de som vill ha sina konton raderade folk med väldigt få inlägg som dessutom inte är det minsta kontroversiella.
Det enda tillfället jag kan se behovet av att radera något är om man sitter i en relation med en galning som förföljer en där det man skrivit här kan försätta en i en livsfarlig situation om puckot uppdagar vem man är. Det lär dock inte ske med om man skrivit 15 inlägg av typen "jag gråter till film X" eller "min häst har rosa benskydd"

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 110
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 066
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Jag kommer inom kort radera mitt instagramkonto pga uppenbara anledningar. Är det någon som har förslag på liknande appar? 2 3
Svar
42
· Visningar
2 340
IT & mobiler Hej, Har revolut och de har funkat jättebra, tills jag bytte bank. Har nu nordea och skulle lägga in de så jag kan överföra fram å...
Svar
3
· Visningar
384
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka