Radera bilder i galleri

R

Rio

Har en liten fråga som jag klurat på ett tag. Har inte sett att det går att radera bilder i galleriet här på buke?
Jag har en del bilder som jag skulle kunna byta ut mot nya bättre. Finns det nån raderaknapp som jag missat, eller går det helt enkelt inte att radera bilderna när man laddat upp dem???

/Sanna

Sv: Radera bilder i galleri

Om du hade sökt i "Bukefalos-hjälp" hade du hittat svaret.;)

Hursomhelst, så tar du fram bilden du vill ta bort, klickar på Bildverktyg uppe i högra hörnet och väljer Ändra bild.

tro mig. jag har sökt o sökt. men tack för svar!

TACK du som räddade mig!! Har också sökt och sökt och sökt, men hittade bara denna tråd, äntligen!!:bow::bow::bow:

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 025
Senast: Kirre
·
IT & mobiler I tidernas begynnelse anslöt man sin iPad till sin Mac, för att föra över musik och bilder. När jag nyligen skaffade en ny iPad, var det...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Butros
·
IT & mobiler Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Svar
1
· Visningar
519
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 308
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka