Radarpar för halloween

Emtherlia

Trådstartare
Jag och killen ska på maskerad om några veckor och har svårt att komma på bra idéer!

Tanken är att vi ska "passa ihop" och vara ett känt radarpar. Har ni några tips på vad vi skulle kunna vara som inte blir alltför svårt eller dyrt? :)
 
Sv: Radarpar för halloween

Bonnie & Clyde var min första tanke :)
bonnie_clyde_465x402.jpg


Annars kanske ni hittar nåt här? http://sv.wikipedia.org/wiki/Radarpar
 
Sv: Radarpar för halloween

haha! tack för tipsen, kanske ska förtydliga, vi vill ha ett radarpar som är man och kvinna. :)

Bonnie & Clyde tror jag ingen skulle fatta, jag har ju hört talas om dem men inte sett dem på bild tidigare:o
 
Sv: Radarpar för halloween

Lite olika förslag, vissa kräver lite mer för utstyrsel men det kan kanske vara något att spinna vidare från:

- Rhett Butler & Scarlet O'Hara
- Brad Pitt & Angelina Jolie
- Carrie & Mr. Big
- Finns många från Disney och Pixar
 
Sv: Radarpar för halloween

Aladdin och Jasmine :D

Eller en från Turtles och April? Även om de nu inte är ett par på så sätt :p
 
Sv: Radarpar för halloween

En kompis gick som Sally på en halloweenmaskerad och det blev så himla bra! Hon tog lite tyglappar och sydde en enkel klänning, hade nog rätt färg på håret sen innan, samt köpte grön och vit kroppsfärg. Tillsammans fick det bra nyans! Alla stygn ritade hon med flytande kajal. :)
 
Sv: Radarpar för halloween

Tack för alla tips och idéer! Jag ska kolla närmare på disney-karaktärer tänkte jag, det låter som det kan bli skoj!

Men kom gärna med fler idéer, jag har sämst fantasi! :p
 
Sv: Radarpar för halloween

Vi har gått utklädda till varandra, det var SKITROLIGT :D

Det låter superkul men hur funkar det när man är extremt jätteolika storleksmässigt? :p
Om vi ponerar att jag och min vad-det-nu-är skulle gå utklädda till varandra så är problemet att han är 2 meter lång jämfört med mina 171 centimetrar. Dessutom väger han sisådär 30-40 kg mer än jag. I skor har jag storlek 38 och han har 45. Hur gör man då?
Iofs hade vi kunnat gå i våra jobbkläder för uniformerna är precis likadana, bara i olika storlekar :rofl:
 
Sv: Radarpar för halloween

du får ha platåskor + för långa braller så du blir 2.30 ;) så det blir rätt längdskillnad. Osså får du typ sy nått linne med vaddering att ha under kläderna så du får samma kroppstyp och han ha korsett och plasttuttar ;) Plattskor med så hög höjd fixar du genom att ta ett par skor du inte ska använda mer och skruva fast träklossar under.
 
Sv: Radarpar för halloween

Haha, rejäla platåskor då. Kanske kan låna av Lady Gaga? :p Hade väl antagligen fått hjärnskakning av att gå på bussen :eek:

Jag tror att han och jag får satsa på något annat om vi ska på maskeradkalas :D
 
Sv: Radarpar för halloween

Haha ja! Men fatta ballt!

Som radarpar kan man ju klä ut sig till ägg och kaviartub, gaffel och kniv (man kan göra fantastiska saker med hönsnät, papper och tapetklister. Och tid)
 
Sv: Radarpar för halloween

I och för sig två killar, men ändå:
Dum & Dummare
Bröderna Fluff
Filip och Fredrik
Erik och Mackan

Kanske Gunde Svan och Agneta Sjödin från Fångarna på Fortet, bara för killen att skrika "Skynda Skynda" och för dig att säga typ "kom igen nu" :D

Sandy och Danny från Grease
"Baby" och Swayze från Dirty Dancing
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 292
Senast: sthu
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
865
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 982
Senast: Gunnar
·
Relationer Det har börjat störa mig hur svårt jag har för att be andra människor om saker och ting. Det kan handla om allt från att jag säger...
Svar
12
· Visningar
933
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp