linnsan

Trådstartare
jag undrar hur mkt gram "krafftfoder" min kanin minst ska ha per dag.. han väger ca 500 gram nu men han är bara drygt 9 veckor..

Sv: råd...

linnsan skrev:
jag undrar hur mkt gram "krafftfoder" min kanin minst ska ha per dag.. han väger ca 500 gram nu men han är bara drygt 9 veckor..

Vid sån låg ålder brukar de få fri tillgång till pellets eftersom de fortfarande behöver mycket näring och så.. sedan när de börjar bli runt4-6 månader kan man börja trappa ner och ge de de "vuxenportioner"..

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 332
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Therese Danielsson har hästar, getter, katter, kaniner och höns. Men för att ha råd försäkrar hon bara hästarna och sätter en gräns för...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 105
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV