Racesafe 2000 väst

Trolla

Trådstartare
Efter mycket mätande och provande har jag kommit fram till att jag ska ha strl S Long. Men det verkar inte som att någon butik/ÅF här i sverige tar in den strl?

Har enbart hittat den på en engelsk sida men vet ej om jag vågar beställa den därifrån...?

Någon som vet någon ÅF som tar in RS 2000 i strl S long?

Sv: Racesafe 2000 väst

Jag köpte min innan den fanns i Sverige och beställde därför från England, det fungerade mkt bra. Köpte av treehouseonline (har jag för mig att de heter) och mailade och frågade en massa innan. Jag kommer att beställa från england nästa gång också men då i kort storlek då min är på gränsen till för lång.

Det är just hos dem jag hittat den i min strl.

Då kanske jag kan/ska våga beställa därifrån...?

Jag beställde också därifrån eftesom jag behövde en som var kortare i ryggen.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 754
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 648
Utrustning Hej! För ett tag sedan köpte jag en racesafe väst på hööks, det blev lite hastigt eftersom vi hade bråttom men hon som hjälpte oss sa...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.