Rabiesvaccin Åland?

Mia_R

Trådstartare
Jag har familjen på besök och vi vill gärna åka till Åland på utflykt, men behöver vov vara vaccinerad eller kan vi ta med henne på en utflykt? Visst, Google is your friend bla bla bla, men jag har jobbat natt och orkar inte leta. Lämpliga utflyktsmål om det är ok? Annars får bilen stanna i land och det blir över dan. :p

Sv: Rabiesvaccin Åland?

Hunden ska vara rabiesvaccinerad och avmaskade mot dvärgbandmask 1-5 dygn före inresa till Finland.

Tack, som jag hade för mig, då får hon stanna hos grannen. :D

Det finns hur mycket som helst att göra och se på Åland! Fartyget Pommern är ett måste! :D Sen finns ju alltid visitaland.com

//Kratus som spenderat alla somrar till 18års ålder på Åland. :love:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 524
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vi har en kastrerad hanhund född i november 2006. Han är alltså snart 8 år gammal. Han kastrerades sommaren 2010. Vi köpte honom som 8...
2
Svar
29
· Visningar
13 650
Senast: ISABEL
·
Relationer Trodde inte de skulle gå så långt att jag skulle sätta mig här och skriva om råd. Men känns som jag behöver lite hjälp. Förbered er på...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
27 933
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar