Niela

Trådstartare
Förra veckan tog min bror bort sin golden hane som hade blivit hela 10 år och dålig i lederna.
Brors 2 andra hundar är dock friska 6 år och 1 år gamla bara!
Vet kom hem till dom och avlivade Bamse på plats och han fick en vacker plats uppe vid skogskrönet brevid deras frata hund Kingen en collie hane.

Efter avlivningen skulle de åka å köpa lite snacks och bara ha en myskväll och tänka på bamse..
På väg hem ser de en bil står och blinkar på vägen. De klivet ut och bilen framför säger att 2 hundan är på rymmen..
Och bror ser deras 1 åring och tar tag i henne och 6 åringen ser dom i diket och när bror ska gå å hämta han blir han rädd och springer upp på vägen.. och blir överkörd:cry::eek:

Så på kvällen fick GonZo läggas brevid Bamse!:cry:

Gonzo hade rymmt för att leta efter Bamse dom var bästa vänner!

Vila i frid

Gonzo och Bamse!

Sv: R.i.p

Men herregud vilken hemsk händelse... Sänder stora styrke och tröst kramar!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 242
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 876
Hundhälsa Kanske konstig fråga att ställa men har aldrig varit med om detta och undrar om det är normalt... Har en hane på 6 år som kastrerades...
Svar
9
· Visningar
1 965
Senast: Vipp
·
Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
3 425
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Hundrelation