R.I.P Sol!

C

cano

I dag den 19/3 har Kickis fina Sol fått vandra vidare till dom evigt gröna ängarna! :cry:

Jag och fler med mig lider med Kicki och vill hedra Sol med detta inlägg och sända många tröstkramar till Kicki!

10761845401967scale.jpg

/Camilla

Senast ändrad av en moderator:
Sv: R.I.P Sol!

Skickar en stor kram.

Jag fick för lite mer än en vecka sedan ta bort min tävlingskamrat sedan flera år tillbaka. Zloty Zadac, efter två års kämpande.

Veterinären hittade problem i ryggraden/sadelstaden som hade pågått i flera år och till sist klarade inte ryggen av att belastas med ryttare längre. Hans tornutskott blev taggiga och liggamenten i ryggraden påverkades. (enkelt förklarat) En medfödd defekt en del hästar drabbas av och som bryter ner hästen långsamt under flera år.

Han blev 15 år.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 512
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 545
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 794
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar