Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som visat sin avkomma e. Quite Easy? Hur har det gått? Har ett sto som är dräktigt i snart 4:e månaden med Quite Easy Är hur spänd som helst!! Hur som helst, vore roligt att höra hur det gått för andra "mini QE'ar".
jag har två st. födda -00 och -01, valacken f-00 fick 45 p på sin fölvisning och på treårsttestet 45p på gångarter och 48p i hoppning och van där med på den plasen vi var.
Sto f-01, fick 48 p på fölvisning och siktet är inställt på 3-års test nästa år.
Två helt underbara hästar, som jag själv är mycket stolt över.
Jag har ett egenuppfött 4-årigt sto e Quite Easy - Parant - Indus (QE:s första årgång). Hon fick 46 p o klass 1 som både hopp o dressyrtalang som 3-åring (trots missöde i hoppningen). Visade henne sedan på kvalitén för ett par veckor sedan och där vann hon hoppningen på sin bedömningsplats med 9,08 i snitt (9-10 i löshoppning), gångarterna gick tyvärr lite sämre, där kan hon betydligt bättre, fick nu 7,08 i snitt.
Det bästa med henne är dock hennes helt fantastiska temperament, coolare häst får man leta efter, och jag är minst sagt väldigt lycklig och stolt över henne !
Låter bra! Grattis till er båda!! När man läst ridsport och efter vad jag hört är det många QE avkommor som fått bra omdöme och poäng.
Träffade QE på SM:et i Västerås och han verkade väldigt cool, hoppas min avkomma blir lika cool. Mamma är väldigt lugn och bryr sig inte om mycket. Hon är dock som en liten gummiboll i hoppningen och QE verkar väldigt gummibollig, så det blir nog en studsboll som far omkring
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Hästnyheter Sophie Jahn växte upp i utsatthet och när vuxenvärlden svek blev hästarna hennes räddning. Här berättar hon vikten av att våga prata och...
Trädgård & Växter Vaknar och inser att jag gjort EXAKT samma misstag med min buskkrasse som sist jag försökte mig på det. Har nu 36 plantor som växer i...