Empire

Trådstartare
Någon som har info om honom? Är han godkänd, dvs ger han gröna papper? All info mottages tacksamt:laugh:

Sv: Quin 1108

Jag vet bar att han visades på Askö´s Hingstvisning i Enköping 2010. Men då sa dom att intresset var så dåligt att dom inte löste licens för honom det året.
Sen dess har jag inte hört något.
Dom har Hingstvisning ihop med Westlife den 22/4 i Enköping i år. Kanske dyker han upp igen?

Är det travarblodet i honom som gör folk misstänksamma? Annars har han ju en utmärkt prestationsstam.

Jag är inte orolig för "travarblodet" i honom, han har ju blivit godkänd av en anledning :P Har varit i kontakt med Louise idag men hon var på tävling så vi skulle höras i kväll.. Men jag var på akuten med en kollega så vi får pratas vid i morgon. Skall bli intressant att höra vad hon har att säga, skall ju ha avkomman till mig själv och kan vara lite "roligt" att ha en avkomma som inte alla andra har :D

Liknande trådar

Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
812
Senast: sthu
·
Hundavel & Ras Någon som vet någonting alls om denna sällsynta ras? Trodde den var ”ny”, men det verkar som om den godkändes av FCI redan på 60-talet...
Svar
4
· Visningar
693
Senast: kolblakkur
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 136
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 536
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård