Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet bar att han visades på Askö´s Hingstvisning i Enköping 2010. Men då sa dom att intresset var så dåligt att dom inte löste licens för honom det året.
Sen dess har jag inte hört något.
Dom har Hingstvisning ihop med Westlife den 22/4 i Enköping i år. Kanske dyker han upp igen?
Jag är inte orolig för "travarblodet" i honom, han har ju blivit godkänd av en anledning :P Har varit i kontakt med Louise idag men hon var på tävling så vi skulle höras i kväll.. Men jag var på akuten med en kollega så vi får pratas vid i morgon. Skall bli intressant att höra vad hon har att säga, skall ju ha avkomman till mig själv och kan vara lite "roligt" att ha en avkomma som inte alla andra har
Hundavel & Ras
Någon som vet någonting alls om denna sällsynta ras? Trodde den var ”ny”, men det verkar som om den godkändes av FCI redan på 60-talet...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.