Quarteruppfödare i Skåne

Ankan

Trådstartare
Är lite nyfiken på vad det finns för quartermänniskor i Skåne :)

Skicka gärna ett pm om ni inte vill nämna namn här :bow:

Det kan det nog kanske finnas.. Vi har en quarter korsning i stallet. Vet inte vart hon har fått honom ifrån iofs. Han rids inte i western heller :p En quarter/nordsvensk/sv. halvblods kornsning, jätte fin :love:

Om du går på www.sqha.com och klickar på avel i menyn så kan du välja uppfödare till höger. Där finns en ganska bra lista med telefonnummer. Då ser du ju på riktnumret vilka som finns i närheten. :)
..eller så går du in på www.western.nu och klickar på länkar/uppfödare så kan du välja skåne där.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 476
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den stora forumuppdateringen är nu genomförd. Det mesta som skett är dock sådant som ni inte bör märka mycket av. Det handlar inte om så...
2
Svar
25
· Visningar
1 050
Senast: Migo
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
767
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama