Quartern med den OTROLIGA massan?

Sv: Quartern med den OTROLIGA massan?

Wrangler Det var ju kul att höra att de annars verkar ha det bra, men det kan ju också vara som så många gör med sina värdefulla hästar, de släpper bara ut dom just när de ska fotograferas.... who knows:crazy:

Mja...så kan det ju vara men tror du dom vågar det, riskera att dom får "tuppjucket" o bryter benen av sig?
Det skulle inte jag våga.... :eek:

Sen vill jag bara poängtera (som jag gjorde i den ursprungliga tråden), att med ljus och vinklar kan man trolla med ett foto! Men vänner i häst- och Medieproduktions branchen så vet jag vad man kan göra.... :smirk:

Men jag säger absolut inte att många hästar, särskilt i det stora landet i väst, inte lever hemska liv för att deras ägare går över alla gränser! Dock är det inte alltid vad det ser ut att vara...

Jag har ingen aning om hur det ligger till i detta fallet!

Senast ändrad:
Sv: Quartern med den OTROLIGA massan?

När jag jobbade en period i italien fotade vi hingsten på stället, han stod alltid inne i box (liksom övriga) men han transporterades till ett annat ställe och släpptes ut i högt gräs. Kommer inte ihåg om de longerade honom först kanske? Han var/är väldigt värdefull, från början från usa, tävlad av bl.a. Tim McQuay och Mandy McCutcheon

nej det enda man kan veta säkert är ju att man faktiskt inte kan veta alls.

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 022
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 594
Senast: Pratsch
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 485
Senast: Ajda
·
Äldre Kanske blev rubriken lite missvisande, jag är inte efter "tänk på det här" i första hand, utan tips på resmål och aktiviteter! Jag är...
Svar
10
· Visningar
1 943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka