Puppisar ute i snön

Gnist

Trådstartare
Ja, nu är de ju snart 5 veckor och har idag fått vara ute för första gången. Bara i ca 10 minuter, men på den tiden hann de både kissa, bajsa och rymma iväg över hela gården åt olika håll :rofl:

Ingen rädsla för stora vida världen här inte..

Valp-08-03-14049-L.jpg

Valp-08-03-14044-L.jpg

Valp-08-03-14020-L.jpg

Och denna bild bara älskar jag :love: Spana in blicken.. Pappa upp i da'n :love:

Valp-08-03-14030-Mindre.jpg

Sv: Puppisar ute i snön

Underbara bilder :love:
Den sista av dem skulle du kunna skicka in till någon foto-tävling. Skulle garanterat hävda sig bra!

Otroligt vackra småhundar :love: Den sista bilden är helt grym, han strålar av nyfikenhet och jaktlust :)

Ja, hade jag behållit en hane ur denna kull, så hade det inte varit nått snack om vem som fått stanna ;)

Haha, kallar ni också de små för "puppisar"!? Så heter vår valpkull också!
Underbart vackra små valpar! Vad är det för ras?

Nej, de kallas Bebisarna :devil: :rofl: och ropar man det, så kommer hela högen runsande i full fart :love:

Det är jämthundsvalpar.

härikring betyder puppisar bröst, stiff nipples? tänkte jag när jag läste tråd-namnet ;)

Jättesöta valpar, tråkigt att man inte är jägare, annars hade en jämthund inte varit helt fel..

Jag antar att du ställer lite krav på valpköpare, men den lillekillen bör komma till någon som verkligen kan förvalta det som redan nu vid 5 veckors ålder visar sig..hugaligen vilken liten rackare:love::love:

Jag har en del krav på vad köpare ska uppfylla innan de får köpa valp härifrån, så han kommer nog att få det bäst för honom ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 642
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
5 074
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 828
Senast: Amaranthe
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 456
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp!