Pullarträns utan för stort ludd och med silverspännen!

C

Chough

Ska det vara så svårt att hitta?
Tycker de flesta har ett alldeles för stort ludd som sticker ut på sidorna.
Jag letar ett med lite ludd, bara precis under själva plattan.
Sen så har ju nästan alla mässingspännen och det vill jag inte ha.. :smirk:

Någon som vet vart det finns bra pullarträns i bra kvalité, både på internet och i affärer?

Du kan ju köpa ett träns med silverspännen och mkt ludd och sen är det ju bara att klippa bort luddet... ;)

Bara ett förslag.. :smirk:

japp ungefär.. Men det ska vara ludd under plattan...bara inte sånt där jätteludd.. :smirk: :)

Gold Medals! :love: Finns på Hööks, det är mjukt från början, med lite ludd, fint och hållbart. :)

Jag har ett hubertusträns med pullarnosgrimma.
Det saknar helt ludd, men är däremot dubbelsydd och verkar vara lite stoppad inuti över nospartiet. Jag är själv inget ludd-fan. :smirk:
Det har också rostfria spännen.
Kvaliten är jättebra och lagom vardagssnygg.
Finns på Ryttar & Häst.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 750
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 740
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 269
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar