Tranan
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sida som använder sig av ett "snyggt" högerklicksskydd är Gäverstads Islandshästar, de har helt deaktiverat högerklickandet och jag tycker faktiskt inte att det stör där. Det fyller sin funktion väl, för även om det fortfarande GÅR att komma åt bilderna så kräver det mer kunskap än de flesta som stjäl bilder har.
Varför tror du jag måste KÄMPA så för att få den att funka i alla webläsare då?!? De är ju så sjukt bra att alla måste få chansen att se dem!Kan folk inte göra sidor som kan ses i alla läsare är de inte värda att titta på
Äsch, jag gillar inte folk som använder Opera eller Mozilla, det bara förstör för alla hemsidebyggare som vill göra något mer avancerat än någon ynka liten tabell typ... Själv är jag tvungen att klura ut något slags menysystem som funkar i dessa, fastän det i princip inte är någon som använder dem.
/Erica
Nu är jag inte rätt person att "hacka på" då jag följer alla standarder som går att följa tycker jag... Men vill man göra något mer avancerat designmässigt (som att använda css) så fungerar det genast inte i mozilla eller opera eller vad det nu är folk använder. Är man dömd att använda basic-html för all framtid bara för att de andra webläsarna vägrar anpassa sig och stödja css?
/Erica