Men vill man göra något mer avancerat designmässigt (som att använda css) så fungerar det genast inte i mozilla eller opera eller vad det nu är folk använder. Är man dömd att använda basic-html för all framtid bara för att de andra webläsarna vägrar anpassa sig och stödja css? :mad:

:love: CSS just för att det stöds av både Opera och Mozilla. Däremot har IE vissa problem med CSS ibland, och DET är annoying.

Ja just det, har du fått tag på J?

Tänk vilken tur att jag fortfarande är med i deras klubb också! ;) Annars hade de fått stjäla bilder helt fritt :crazy:

Tyvärr är den enda ändringen jag ser ytterligare en "tombild" och texten Hästar

här ser din förstasida ut i Opera. Här går det öht inte att gå vidare.

I IE ser den ut så här.
Sid 2 här finns inga "knappar" bara tombilder. Klickar jag på dessa kommer jag vidare till bröllop och hästar.

Du har börjat bra "Tranan" men du måste se till att även vi som använder andra webbläsare än IE kan se sidorna. Dessutom finns det nog inget som retar en så mycket som »tomma länkar«. Och vad du än gör, skriv INTE »under konstruktion« på sidan.

God Jul och Lycka till!

Anna-Karin

Kämpa vidare, du är på rätt väg iallafall!

Ser fortfarande inga bilder... har du laddat upp bilderna på servern överhuvudtaget? Eller skrivit fel länkadress kanske?

Jag kommer inte vidare alls (förutom "cannot find page") när jag klickar på länkbilderna till bröllop och hästar. :confused:

Problemet med länkerna kan vara att du använder bokstäverna ä och ö.
Det brukar inte funka med att använda de svenska bokstäverna å ä ö i adresser.

Prova att döp om sidorna till hastar.htm och brollop.htm
istället för hästar.htm och bröllop.htm
Och ändra också adresserna i bildlänkarna och ladda upp dem på servern igen. :)

funkar för mig nu, gjorde det inte sist jag kollade.

stör mig lite på rubrikerna bara, skulle itne bilder kunna skrivas i fet stil med (och stor) så kanske det framhävs mer som en huvudrubrik och att jag skulle iallfall tycka att bröllops texten hörde mer ihop med den bilden, som det är nu parade jag sabbt ihop det med häst fotona (ärd ock ngt trött..).

väldigt fina bilder. lite synd att du mixtrat till bakrunden på anna3.jpg bilden.

lite tomt kanske oxå.

Nu har jag jobbat mer med sidan.

Och anna3.jpg bilden ser ut som den gör för att jag vill det.

Det kommer mer

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
263
Senast: sweep
·
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
8 038
Senast: Enya
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 417
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka