Sv: Pudel?
Liten gul är 45 i mkh och väger cirka 10 kg. Han är en spinkis, behöver gå upp både i hull och i muskler, och har så även gjort sedan han kom tillbaka, då vägde han knappa 7 kg
Men han är kräsen, han gick på hills då jag fick honom, köpte en säck men den var inte så intressant, testade klass färskfoder, som gick ner men inte så mycket som det borde även om han gick upp i vikt så fick vi slänga en hel del. Tillslut tröttnade jag, har flera korvar kvar i frysen som jag inte har en aning om när dom lär gå åt. Fick en påse torrisar utav en kompis, hills puppy som han går på nu, äter inte mycket utav dom heller men är det uppblött går det ner lite mer iaf... Har fundering på att testa fodax på honom, alt barfa.
Slänger in lite nya bilder ifrån helgen, visst börjar han bli mörk och fin i fejjan? Någon som vet vad det kan bero på? Han blir mörkare över hela kroppen.
Vi har varit hos en kiropraktor nu då han som sagt fortfarande inte går rent, men vet hittar inget fel, han är röntgad och kollad. Kiropraktorn är jag inte nöjd med, så nu letar vi i sveriges alla hörn och har siktet inställt på sthlm, så om det inte vill sig tar vi en tripp dit efter påsk blir det nog för att kolla igenom honom. Har även öppnat ett hundsim här i stan så förhoppningsvis är vi igång och simmar regelbundet snart