Publicera "bläddringsbart" dokument på nätet?

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag skulle vilja kunna publicera ett litet häfte så att det går att bläddra i på nätet, så som man ibland får reklamblad, kataloger eller tidningar. Alltså inte bara som en vanlig pdf-fil, utan så det blir läsbart som ett häfte.
Är det någon som vet vad som krävs för programvara e.d. för att göra detta? Hur gör man?
(jag lyckas inte hitta rätt sökord på google, hamnar bara hos tryckerier som ger ut i pappersformat)
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 261
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 142
Senast: Amk
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 580
Senast: Milosari
·
Äldre Jag har gjort några försök att sälja saker på nätet men det bara slutar med att jag blir irriterad på alla konstiga svar man får. Är det...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 440
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp