Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, när jag inser hur mycket tid det skulle ta att fixa sig snygg är jag rätt nöjd med att vara lite kaosartad i min framtoning.
Jag? Lipgloss jag ska? Jag har bara provat den plain, så att säga. Borde jag haft något utanpå?Använder du nån annan lipgloss än den du ska? Då kan den försvinna. Rent fett är effektivare än tvål
Neeeej. Inte den! Den funkar på mina vänner, på min syster, men på mig lossnar den direkt. Så störigt.
Samma här. Omvärlden får ta mig för vad jag ärAlltså, när jag inser hur mycket tid det skulle ta att fixa sig snygg är jag rätt nöjd med att vara lite kaosartad i min framtoning.
Jag har snarare problem med torra läppar(vilket är en dålig kombo med att gilla matta läppstift), så det verkar finnas fler skäl än så till att det inte fäster.Samma här! Möjligen sitter det kvar längre än något annat alternativ men det åker av ganska snabbt och dessutom helt ojämnt.
På mig tror jag att det beror på samma sak som smink, att man har fet hud?
Jag är nämligen väääääädligt sällan torr om läpparna och har aldrig behövt använda upp en hel behållare av något läppbalsam.
Jag? Lipgloss jag ska? Jag har bara provat den plain, så att säga. Borde jag haft något utanpå?
Aha! Då fattar jag. Tack.Jag tror att @escodobe tänker på det läppgojs som kommer med läppstiftet. Det man har över som glans; att man inte bör använda något som inte är till för produkten.
För mig gör det ingen skillnad att använda gojset som är med eller behålla det torrt.
Det där är ju jättesnyggt dock!!
Jag vill inte ha håret för "fint" dvs inte för mkt balsam och sånt. Tycker att det är lättare att skapa volym om det är lite stadga och lite torrt liksom. Tovor reder jag ut med händerna. Borstar inte håret med hårborste mer än med en svinhårsborste på överhåret när jag stylar det.
Men det kräver att man inte ser stökig och rufsig ut i övrigt. Jag tror att felet med mig är att jag lyckas pricka in både rufsig frisyr, skrynkliga kläder och leriga skor i en och samma outfit.
Jag kunde se prydlig ut innan jag skaffade hund. Nu är jag alltid täckt i hundhår.
Beror nog mycket på typ av hår? Mina tovor har tom frissan svårt reda ut. (Den gången jag skulle visa henne varför en viss klippning inte fungerade och inte redde ut det med att blöta och balsam på morgonen)
Jag är lite svår. Jag vill ha mjukt, glans, lockar och volym. Samtidigt!
Och då med ett tjockt, tungt hår vilket inte direkt är bästa grunden ;P
Det går lite olika typ...
Övre bilder dagtid. Undre bilder kl 07 på morgonen efter 12-13 h nattpass (i knastertorr luft)
Olika dagar (månader/år) och olika hårlängd men man förstår problemet
Och sorry motivets utseende i övrigt - jag hatar att fastna på bild och är väldigt icke fotogenisk. (Jag ser ut som ett penntroll på tjänsteidkortet. Kommer troligen bli inspärrad den dag jag försöker legitimera mig med det)
Jag är helt i chock, för mig ser @Philosophia ut så här
Typ perfekt blond page, ordning och reda. Söta vovvar, designkläder, handväska motsvarande månadslön.
I chock...
Haha vad gööööör du? Hoppar i lerdiken eller?
Svårt att se men har du smink på dig när du jobbar natt?
Är dina lockar naturliga? Vad använder du för produkter?
Obs är ingen hårexpert
Jag kan inte låta bli att undra jag med.
Nu har jag iallafall skrubbat ansiktet och slog på stort och även lånat sambons ansiktsmask! Det får bli en veckorutin!