Jag håller verkligen inte med!
Tycker hon på första bilden ät mycket mer proper och prydlig. Rakt av.
Jag håller med dig totalt. Jag såg bilderna och tyckte den översta var den som var mer proper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller verkligen inte med!
Tycker hon på första bilden ät mycket mer proper och prydlig. Rakt av.
Hej kära medsyster! Jag är precis likadan.
Jag slutar nog oftast så här:
Men jag har lite yvigt och frissigt hår och skulle jag försöka få håret slätt med en rak bena så skulle det antingen krävas väldigt mycket styling eller något som tynger ner håret så att det ser flottigt ut för att inte håret nedanför snodden ska frissa upp sig.
Jag kanske tar tillbaka detta med prydlig, jag är nog inte så "prydlig" när jag ser typ @Vogue s bildförslag
Max factor lipfinity den går knappt bort ens med våld.Penna-pennar?
Jag köper också för dyra läppstift(i fel färg) som inte sitter kvar. Finns det en lösning?
Jag har hår modell tjockt, kraftigt och lättstylat. Alltså inte tunt flygigt "nordiskt hår".
Just nu är det långt och klippt ganska mycket rakt av. Min frisör har jobbat med highlights och volym med färg och slingor. Ostylat är mitt hår rakt och platt. Jag tvättar det ca en gång i veckan och då lockar jag det i stora lockar med en keramisk plattång. Jobbar i lager underifrån och för varje lager så tuperar jag lätt i botten, separerar lockarna och sprayar. När jag är klar så borstar jag överhåret lätt med en borste av typ svinborst och fixerar en sista gång med lite lätt spray.
Gör jag detta ordentligt så håller håret stadgan i typ en vecka och jag behöver bara gå på nån slinga på överhåret och fixa lite (så länge det inte pissregnar ute).
Mitt hår är 99% styling och 1% faktiskt frisyr!
Jag har hår modell tjockt, kraftigt och lättstylat. Alltså inte tunt flygigt "nordiskt hår".
Just nu är det långt och klippt ganska mycket rakt av. Min frisör har jobbat med highlights och volym med färg och slingor. Ostylat är mitt hår rakt och platt. Jag tvättar det ca en gång i veckan och då lockar jag det i stora lockar med en keramisk plattång. Jobbar i lager underifrån och för varje lager så tuperar jag lätt i botten, separerar lockarna och sprayar. När jag är klar så borstar jag överhåret lätt med en borste av typ svinborst och fixerar en sista gång med lite lätt spray.
Gör jag detta ordentligt så håller håret stadgan i typ en vecka och jag behöver bara gå på nån slinga på överhåret och fixa lite (så länge det inte pissregnar ute).
Mitt hår är 99% styling och 1% faktiskt frisyr!
Neeeej. Inte den! Den funkar på mina vänner, på min syster, men på mig lossnar den direkt. Så störigt.Max factor lipfinity den går knappt bort ens med våld.
Det har hänt att jag satt på mig den på kvällen. Ätit och druckit sovit och den sitter kvar långt in på dagen efter.
Och så sover du inte som en elvisp!
/hon som gnussar tovor i nackhåret. Trots TJOCKT och tungt hår.
Sova med fläta är svaret!
Du förutsätter att jag har såpass långt hår. Det har jag inte
Kan du inte göra en brazilian blow out då?Men jag har lite yvigt och frissigt hår och skulle jag försöka få håret slätt med en rak bena så skulle det antingen krävas väldigt mycket styling eller något som tynger ner håret så att det ser flottigt ut för att inte håret nedanför snodden ska frissa upp sig.
Okej! Men då råder jag till att använda ett bra spraybalsam eller en god utredningcreme och ta lite extra i nacken innan du skall sova
Spelar ingen roll. Men jag har vant mig så har ju en rutin som funkar. Men skulle aldrig som tornblomma funka att fixa frisyren och sen sova med den. Inte om jag inte ska kalla frisyren för punk ;P
Penna-pennar?
Jag köper också för dyra läppstift(i fel färg) som inte sitter kvar. Finns det en lösning?
Nån läppenna från Nars som sitter kvar
Köpte även en från makeup store som funkar bra och inte torkar ut. I nästan rätt färg. Perfektion är för andra
Haha! Mitt sista tips är att använda utredningspray på morgonen istället så att utredandet blir skonsamt!
Aha, jag hoppades på en lösning som innebar att jag skulle kunna använda alla de läppstift jag redan har med hjälp av ett husmorsknep Typ smörj dina läppar med pesto innan du applicerar läppstiftet... Eller kanske inte just pesto, men jaja. Jag ska kika på penna från NarsNån läppenna från Nars som sitter kvar
Köpte även en från makeup store som funkar bra och inte torkar ut. I nästan rätt färg. Perfektion är för andra