Vill också inflika att mycket handlar om inställning. Hur man ser sig själv på insidan. Jag som älskar att jobba med & bygga människor blir lite förfärad över hur flera stycken av er beskriver er själva.
Ser man ner på sig själv och glömmer att sträcka på sig blir det ofta så, hela auran sänks och man blir det man säger.
Det är inget svårt att se till att köpa bra skor anpassade efter fötterna så att man får en bra hållning, ett par byxor eller liknande som lyfter och håller in om det behövs eller bara har en rätt anpassad midja för just den kroppen.
En bra bh gör allt, finns både billig och dyrt beroende på vad man villl ha och behöver. Med en byst som sitter i harmoni med kroppen blir nästan alla toppar fina och när bysten sitter väl är det lätt att få bak och ner axlarna så att hållningen kan skapas.
Att återfukta ansiktet, ta på lite mascara och hålla efter ögonbrynen gör oerhört mycket. Fina händer gör också massor!
Anpassa håret efter vad du orkar hålla efter och lite färg gör mycket även här, de flesta människor klarar av att slänga i en färgbomb då och då!
Jag som röker är noga med serum och att bleka tänderna 1-2 ggr om året, det höjer hela min person till skyarna att ha en fräscht leende att bjuda på!
Och glöm inte, LE mycket, skratta ofta och se folk i ögonen!