Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sedan är det möjligt att jag inte inser det och att frågan är heldum. Men hur tillsätter man potatisprotein? Jag antar att man tillsätter potatis och då undrar jag om man inte får med ganska mkt stärkelse också? .
ca 8-9 kg hö, och nu som han inte får lusern mer så får han 1,5 l vetekli och 1 l (torr) betfor, 0,8 kg eggersman senior müsli. uppdelat på fyra måltider. betfor och kli mest för att fylla upp lite i krubban och ge olika tillskott i (olja, äppelcidervinäger, jäst och örter).
ja det var ju så jag tyckte också, att det faktisk är en helt naturlig växt, typ som gräs..
men har även hört att vissa hästar kan få utslag av klöver etc.
det blir bara värre och värre, verkade ha stabiliserat sig så jag trodde det var på väg att bli bättre, men i dag har det kommit massa nya svullnader!!! var så det började (med svulnad), och området som svullnade först blev till skorpor och är nu sårig hud. det som är sjukt konstigt är att det endast är på höger sida!?
om det inte är bättre till veckan får jag ringa vet, han kanske kan skriva ut några antihistaminer..