Propp: Bara tränaren får köra...

Sv: Propp: Bara tränaren får köra...

Spännande!
Tyvärr så utestängs ju även sånna som jag från loppet,dvs. amatörer utan körlicens.

Spännade tycker jag med! Roligt för de tränare som vill :laugh: Tyvärr har inte jag heller ngn licens men ändå. More to the little people.

tycker att iden är intressant. tyvärr tror jag inte att stortränarna som anlitar catchdrivers kommer att anmäla till de loppet. Ville dom köra lopp så skulle dom nog göra det även om det inte fanns sånnahär lopp.

tycker att iden är intressant. tyvärr tror jag inte att stortränarna som anlitar catchdrivers kommer att anmäla till de loppet. Ville dom köra lopp så skulle dom nog göra det även om det inte fanns sånnahär lopp.

De flesta av dem har väl inte ens körlicens?

Det är ju inte tanken att locka stortränaran att börja köra lopp heller direkt.. :crazy:

Men det är väl knappast DET som är meningen med en sån här prop? Det är väl snarare att öppna för dem som kör lopp själva och borde bli lite lättare att komma med i eftersom tränarna bara kan anmäla en häst?

Jag tycker det är kul med nya initiativ i propparna som faktiskt är sig rätt lika sen jag började läsa proppar typ 1976. :eek:
Ja, ett förstapris på Mantorp var iofs 1200 spänn då men ändå. :cool:

Utmärkt med sådana lopp som variation.:)
(Är dock lite partisk då sambon både tränar och kör själv.)

Tja, det finns ju stängda lopp för lärlingar, amatörer och damer. Så varför inte för egentränade hästar? I rimliga antal förstås.

:bow: hatten av för Sundbyholms sportchef Michael Wallin!:bow:

Kul att de vågar och vill göra något för att förändra och förnya travsporten.
Väntar med spänning på att fler ska följa efter...

Tycker de e toppen! Ska genast börja med körlicensen :idea:

Liknande trådar

L
Trav Finns det ingen gräns på hur galet man får anmäla sin häst?! Vem anmäler sin häst med NOLL kronor på kontot till en sån här...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 938
Senast: Cambrie
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travronden) ...i ett av loppen på Sundbyholmstravet den 22...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: dolphinsmile
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 546
Senast: moonstruck
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travronden) Hans Adielsson-anställde Michael Lönborg är...
Svar
0
· Visningar
484
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka