Nebraska

Trådstartare
har blivir recpetfritt. Hur lång tid tror ni det tar innan det kommer en ny dopningsepidimi?

Sv: Pronaxen

Varför egentligen?
Naproxen har funnits receptfritt ett bra tag på apoteket, och innehåller samma ämne som Pronaxen. (Pronaxens verksamma substans är naproxen)
Visst, dessa tabletter är starkare, men alla andra värktabletter innehåller ju oxå dopingklassade substanser, och Alvedon finns till och med i 500mg....

Sv: Pronaxen

Ok....
Ja det hände inte med naproxen, men Pronaxen är ju mer använt så vem vet. Hoppas man får fortsätta vara glad över att det är receptfritt iaf. Pronaxen är det enda som hjälper mot min migrän. :angel:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Hästvård Hej! Min häst skulle skos nästa vecka men tyvärr så har hovslagaren fått förhinder. Därför kommer han skos en vecka senare som blir 9 v...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Fibusen
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 362
Senast: Googlarn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg