promenadsällskap

Hyacinth

Trådstartare
Jag är hyfsat asocial, men skulle stundtals uppskatta lite sällskap på mina promenader. Jag är ärligt talat inte motiverad att träna massor, eller vara superambitiös och uppe i ottan. Men sådär trevlig-promenera på till exempel lördagar? Eller en vardagkväll?
Jag har dåligt med promenadsällskap i området (centrala sthlm) och saknar bil, men skulle gilla att ha sällskap ibland.

Det här låter som en dålig kontaktannons:rofl::D

Men alla utom jag verkar ju hitta folk i varenda park de hänger med på dagarna, jag jobbar, och rör mig till och från jobbet mest.

Sv: promenadsällskap

jag har ganska nyligen fått hand om en hund, gör gärna sällskap på promenader. :)

bor visserligen utanför stan, men kan ta mig in, och du kanske någongång vill ta dig utåt. :)

Sv: promenadsällskap

När jag är i Sthlm så promenerar jag ofta omring "mitt inne i allt".
Kommer ner nu den 19e och stannar troligtvis till slutet av januari. Har du lust att ta en promenad någon gång då så är det bara att skicka PM ;)

Liknande trådar

Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
13 428
Senast: Enya
·
Övr. Hund Jag förvarnar er om att detta mest är en gnälltråd...:o Jag är så trött på att bo i stan med hund nu att jag inte alls känner mig...
2
Svar
22
· Visningar
4 047
Senast: escodobe
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 925
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
4 083
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka