Projektarbete

Sv: Projektarbete

går inte att vara anonym här inte:angel:
Jo precis ska vara ett stort kul område men endå avggränsat på ett bra sätt så man kan minska lite om de skulle behövas och ökas om lika så..

muskler är dessutom ett ämne jag kan noll om så får jag lite ny kunskap:rofl:
ska prata med lotta också om vad hon tycker och om hon skulle kunna hjälpa mig isåfall och dessamma med Ingela som jag säkert kan luska rätt på=)

Senast ändrad av en moderator:

går inte att vara anonym här inte:angel:

Jag har inte en aning om vem du är men jag såg att du skrev att du hjälpte till hos Kahn så nu får du komma och säga hej nästa gång jag kommer till Stockholm med Sune.

Och Supercassie måste vara Klara som jag har i min mobils telefonbok! Du hjälpte mig att träcka Sune efter att jag fick hjärnskakning. Tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket men det verkar som du har gott omdöme eftersom du kommer i håg min Super Sune. (Som ligger på klart minus i dag efter att han grävt upp hela sin box under natten.)

Jag funderar på att sticka ett par sockor i hundhår samt spinna tråden garnet själv men vet inte än.

hmm men blir de verkligen ett arbete för ett helt år:confused:

Haha okej men vet inte vart jag ska ta vägen nu eftersom mischa ska lägga av till mars:(
men de löser sig nog, vill ju inte lägga av med galoppen när ja precis börjat

Liknande trådar

Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
48 660
Senast: Hedinn
·
Z
Islandshäst Nu är jag säkert dum och provocerande.. men hittade faktiskt ingen gammal tråd i detta ämnet, inte vad jag kunde se ett antal sidor...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 336
Senast: moli
·
S
Hästmänniskan Ska börja med mitt projektarbete i sommar, har inte valt vad jag vill göra än men har massor med ideer som jag tror går att genomföra...
Svar
1
· Visningar
2 327
Senast: silverblom
·
Ridning Hej allihop. Vänder mig till er eftersom jag behöver få lite råd från några som (vad jag förstått) inte är fullt så stressade och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
14 731
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CCVII