Det är så himla rackligt med husvagn.Finns väldigt många bra isolerade vagnar numera. Många bor ju i husvagn året om.
En riktig byggnad blir på ett annat vis och så håller den bra i många år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så himla rackligt med husvagn.Finns väldigt många bra isolerade vagnar numera. Många bor ju i husvagn året om.
Jag bygger hållbart och miljösmart och tanken är att containern ska få en passiv luftsolfångare som kan värma den största delen av året och bara behöva spetsas med ved.
......lagom galen........Tack!
Jag startade den här tråden för att det kanske finns fler som funderat i samma banor om hur man kan skapa compact living med små resurser. Antingen gör man nåt sånt här för att man måste, för att man är lagom galen, fattig eller så rik så man skiter i vad andra tycker och det enda av det som passar in på mig är fattig, skiter i vad andra tycker (och lagom galen).
Tack!
Jag startade den här tråden för att det kanske finns fler som funderat i samma banor om hur man kan skapa compact living med små resurser. Antingen gör man nåt sånt här för att man måste, för att man är lagom galen, fattig eller så rik så man skiter i vad andra tycker och det enda av det som passar in på mig är fattig, skiter i vad andra tycker (och lagom galen).
Jaharru,,,,,,,,,,,Lagom galen
Komplett galning passar dig bättre
Ytterligare en fråga, vem kommer ihåg någon som är lagom om 100 år?@MacGyver jag är brutalt ärlig och vill inte att du ska fortsätta tro att du är lagom resten av livet.
Vem vill vara lagom....
Ytterligare en fråga, vem kommer ihåg någon som är lagom om 100 år?
Ja, där satt den!!!Vi ska inte vara lagom, vi ska vara bäst