Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ska inte vara lagom, vi ska vara bäst
Åh nej...måste tänka på jante.
Ja vill inte,ja vill inte,ja vill inte,,,,,,,,Åh nej...måste tänka på jante.
Ja och så får vi inte glömma bort mellanmjölken, varken vatten eller mjölk utan nåt mitt emellan som varken är bra eller dåligt.
Tom. vädret är mitt emellan, varken eller men vi har väder iallafall, det är det inte alla som har.
Passa ŕe hörrö så jag inte kommer på besök, jag KAN ju kanske veta var din brevlåda bor (annars finns det säkert nån som skvallrar).Ja men..eller hur!! Komma här o klaga.
Passa ŕe hörrö så jag inte kommer på besök, jag KAN ju kanske veta var din brevlåda bor (annars finns det säkert nån som skvallrar).
Japp, och även om man måste köpa isoleringen så blir det mycket billigare i längden än att elda för kråkorna även om man som jag har gratis ved fast på rot.@MacGyver Alltid trevligt med isolering, värmeeee
Nej inte alls, och ett fönster blir det ju eftersom innergaveln byggs upp på nytt. Resten av väggarna blir upptagna av köksdel och hyllor mm. så det finns inte plats för fler fönster och led-belysning är uppfunnet så mörkt lär det inte bli. Trist beror på en själv.Blir det inte väldigt mörkt och trist utan fönster tror du??
Ska du och E flytta ihop i en dubbelbox? Jag bodde ju boxgranne med hästen när jag renoverade på förra stället och det kan varmt rekommenderas.Jag kommer då suga i mig tips. Ska inte bygga någon container men inom överskådlig framtid kommer jag få bygga/bygga om saker.