Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Senaste dagarna har mappen program öppnats automatiskt varje gång jag startat datorn. Den öppnas alltså av sig själv. Jag har Windows XP. Någon som vet vad det beror på och hur jag ska göra för att den ska sluta öppnas av sig självt?
Så är det för mig också..
Min pojkvän sa ngt om vad det vad..
Något om några reg-filer ?? (minns inte riktigt)
Ska fixa det ikväll när han kommer hem..
PM:ar dig här sen om hur han gjorde! =)
Gå in i Registereditorn och sök efter "Program Files". Sätt dubbelfnuttar runt alla sökvägar som innehåller "Program Files" även om där redan finns fnutt.
Gå in på den här länken http://www.pekspro.com Där finns något som heter PM 1.21 . Ladda ner den och kör den på din dator. Jag har använt den hos några kunder och den funkar klockrent. Jag har testat den på 98/XP/2000 .
//Anneli
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.