Programmappen öppnas

Cattis_E

Trådstartare
Senaste dagarna har mappen program öppnats automatiskt varje gång jag startat datorn. Den öppnas alltså av sig själv. Jag har Windows XP. Någon som vet vad det beror på och hur jag ska göra för att den ska sluta öppnas av sig självt?
 
Du kanske har råkat lägga den mappen eller en genväg dit i Autostart? Då öppnas den ju automatiskt vid omstart... :)
 
Så är det för mig också..
Min pojkvän sa ngt om vad det vad..
Något om några reg-filer ?? (minns inte riktigt)
Ska fixa det ikväll när han kommer hem..
PM:ar dig här sen om hur han gjorde! =)
 
Gå in i Registereditorn och sök efter "Program Files". Sätt dubbelfnuttar runt alla sökvägar som innehåller "Program Files" även om där redan finns fnutt.

Ex: ""C:\WINXP\Program Files""

Fixat!
 
Klicka på Startknappen, välj "kör...", och skriv "regedit" (utan fnuttar) så kommer du dit. :)
 
Hej !

Gå in på den här länken http://www.pekspro.com Där finns något som heter PM 1.21 . Ladda ner den och kör den på din dator. Jag har använt den hos några kunder och den funkar klockrent. Jag har testat den på 98/XP/2000 .
//Anneli
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 552
Senast: tott
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 188
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 447
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp