Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick profylaxkurs hos Annas Profylax och rekommenderar det varmt. Det var till stor del tack vare kursen som jag fick en så positiv upplevelse av förlossningen. Det hjälpte otroligt mycket att andas och slappna sv som vi lärt oss. På kursen fokuserar man också mycket på partnerns roll och både sambon och jag var nöjda med den delen.
Jag kommer ihåg att jag under förlossningen frågade personalen flera gånger Men hur klarar man det här om man inte gått profylax??
Annas Profylax finns i stora delar sv landet så kolla hemsidan.
Tycker man att det bara är flum och om man själv inte har valt att gå kursen, då fungerar troligen inte.
Det tråkiga är bara att min sambo är rätt skeptisk till "flum" men jag hotar med att göra som jag läste att nån indianstam gjorde för att mannen skulle dela smärtan - sätta ett snöre runt pungen som jag får dra i under förlossningen
Det tråkiga är bara att min sambo är rätt skeptisk till "flum" men jag hotar med att göra som jag läste att nån indianstam gjorde för att mannen skulle dela smärtan - sätta ett snöre runt pungen som jag får dra i under förlossningen