Problems med EA download manager

F

Fozzie

Jag har en hel del problem med EA download manager/The Sims 3, där jag registrerar och laddar ner uppdateringar, som måste fungera för att jag ska kunna spela spelen.. Det startar inte! Kan inte använda spelen jag har köpt!

För att dra hela historien :p

Grundspelet är köpt, installerat och registrerat *check*

Köpte ett ex av Destination världen, installerade och registrerade, försökte spela men fungerade ej. Avinstallerade, skickade tillbaka skivan och köpte i stället samma spel fast den nedladdningsbara versionen från EA store.
Installerade, registrerade och spelade utan att märka nåt fel.

Köpte sedan det nya prylpaketet till Sims 3 på EA store, men tyvärr kan jag nu inte installera detta. Ett felmeddelande kommer upp, "Fel: EA Download Manager försökte starta ett externt program men målet var ogiltigt. Försök igen eller installera om EADM."
Vilket är det externa programet?

Installerat om ca 10 gånger utan resultat. *check*

Alltså fungerar inte EADM och det ska enligt kundsupporten bero på att jag har registrerat fel kod/dubbla koder eller något på Destination världen så det blir fel pga detta.
Men HUR, eller VAR jag ska gå in kan de inte säga hur jag än frågar. Det blir bara "men försök det och det.."!

Har letat och letat, googlat och googlat men finner inget alls!

Avinstallerade D.världen för att se om det funkade då men EADM fungerar inte fortfarande så jag antar att koderna till DV måste ligga kvar på något sätt på mitt konto och störa..

Kan jag komma åt och avregistrera mina spel och börja om på något vis, vart hän gör man det? Någon som vet svar på detta eller har en idé på vad det annars kan vara för fel på skiten.. :mad: ;)
 
Sv: Problems med EA download manager

Det externa programmet är antagligen Sims 3 eller så. Googlat lite, hittade ingen lösning.
 
Sv: Problems med EA download manager

Inte jag heller. Har kontaktat EA igen och nu så tror de att det är något virusprogram eller så som blockerar programmet.. Får kolla upp det.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp