Problem - Utbruten från Forumuppdatering

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Är inte så jättegammal (tror jag?) men upplever att texten har blivit mindre och med mindre kontrast mot bakgrunden? Har fått zooma rejält för att kunna läsa på laptop.

Och varför hoppar sidan när man skriver? Lätt psykedeliskt :wtf:
Att sidan hoppar verkar konstigt, är det så fortfarande, är det någon annan som har det problemet.

@Gunnar, nu har jag hittat ett riktigt problem med "gå till första olästa". Om en tråd har 10 sidor, jag läser 5 av dem, gör något annat och sedan vill in i tråden igen, då tror forumet att jag läst hela tråden. Det blir "lite" jobbigt...

För mig har det fungerat att läsa 5 sidor och sedan hamnar jag på den 6:e om jag vill se olästa i tråden.
Jag vet inte om detta har någon koppling till @supersonic och det problemet som jag nog inte riktigt förstår.
Jag kan dock se en logik i att om man svarar i tråden så kan det inlägget ses som det senaste lästa och göra att inläggen innan ses som äldre.

Att sidan hoppar verkar konstigt, är det så fortfarande, är det någon annan som har det problemet.
Den hoppar fortfarande. Texten i citerad text rör också på sig. Så här var det inte innan uppdateringen och jag har inga problem med några andra progam.

Förr stannade det av nu och då så man fick uppdatera sidan för att kunna göra något överhuvudtaget. Nu har det bara hänt nån enstak gång så det tycks ha bättrat sig betydligt.

Menar du stannade av efter uppdateringen och inte på den förra versionen av forumet?

Förr stannade det av nu och då så man fick uppdatera sidan för att kunna göra något överhuvudtaget. Nu har det bara hänt nån enstak gång så det tycks ha bättrat sig betydligt.
Och jag tycker tvärtemot dig :p Buke hänger sig rätt ofta, mer än tidigare och under längre stund, men det kanske beror på att allt inte är helt klart än.

För mig räcker det att scrolla nån cm när meddelandet kommer så kan jag fortsätta skrivs.

Ett större problem för mig är att jag får sidkrascher. Safari i iphone. När jag skriver så laddas sidan plötsligt om och jag får börja om igen.
@Gunnar
Scrolla har inte fungerat nå bra för mig på telefonen får upp nån konstig ruta ovanpå allt.

@Gunnar Senaste dagarna så har buke fastnat flera gånger och den står bara o stampar, och om jag skrivit ett inlägg,och sen ska fortsätta till nästa inlägg så hoppar den till mitt inlägg som då är det sista så man får backa flera sidor om man har otur.

Sedan uppdateringen har jag fått ett problem. Ibland låser sig laddningen och jag kommer ingenstans. Det ser ut som om forumet laddar enligt ordning men det går inte att scrolla ner och som sagt datorn står och tuggar. Jag funderar på om det är en annons som ligger och blockerar. Lösningen är lite olika ibland går det att ladda om men vanligen får jag stänga ner och börja om.
Samma här.

Sedan uppdateringen har jag fått ett problem. Ibland låser sig laddningen och jag kommer ingenstans. Det ser ut som om forumet laddar enligt ordning men det går inte att scrolla ner och som sagt datorn står och tuggar. Jag funderar på om det är en annons som ligger och blockerar. Lösningen är lite olika ibland går det att ladda om men vanligen får jag stänga ner och börja om.

Dito

Har det här problemet med att det låser sig uppträtt oftare de senaste dagarna eller har det varit lika i veckor sedan uppdateringen?

Jag har inte upplevt det själv senaste dagarna. Jag har dock upplevt att det gått extremt långsamt ibland när många är inne på sidan. Men jag antar att det inte är samma problem?

Jag är lite besviken på de som har hand om min server då de kommunicerar dåligt med mig för närvarande. Så de uppdateringar jag bett om har inte har skett ännu.

Har det här problemet med att det låser sig uppträtt oftare de senaste dagarna eller har det varit lika i veckor sedan uppdateringen?

Jag har inte upplevt det själv senaste dagarna. Jag har dock upplevt att det gått extremt långsamt ibland när många är inne på sidan. Men jag antar att det inte är samma problem?

Jag är lite besviken på de som har hand om min server då de kommunicerar dåligt med mig för närvarande. Så de uppdateringar jag bett om har inte har skett ännu.
För min del har det nog varit värre senaste dagarna.

Är det någon som märkt någon seghet på sidan, som det var ibland för någon vecka sedan eller går det bra och fort nu sedan serveruppdateringen i fredags?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 796
Senast: fixi
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 965
Senast: zarmino
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 361
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar