Problem med Sims 3 husdjur

Varmblod90

Trådstartare
Som jag har längtat efter detta spel! Och så gav mig pojkvän det när jag fyllde år i onsdags, åh vad glad jag blev. På kvällen instrallerade jag det på datorn och började göra min familj. Häst och hund skulle jag självklart ha!
Så kom jag till att skapa en häst och vad är det jag ser då, jo detta
386240_10150438286334857_572584856_8187778_961913261_n.jpg

Och varje gång hästen rör på sig så spretar kroppen åt tusen olika håll. Hunden ser inte bättre ut den. Samma sak där också samt svansen är på sidan av magen och där svansen egentligen ska vara är det ett hål. Katten vet jag inte, blev så less att jag avslutade spelet med en gång. Provade att instrallera om det men samma sak igen.
Så här sitter man med ett spel som man inte kan spela. Tydligen är det rätt många som råkar ut för sånt här med just husdjur fick jag nyss veta. Är det någon här som råkat ut för det och vad har ni då gjort? Har ni kunnat lämna tillbaka spelet? Detta spelet köpte pojkvännen från CDON.

Sv: Problem med Sims 3 husdjur

Ser ut att vara snarare så att ditt grafikkort inte klarar av det. Tror inte det är nått fel på spelet i sig. Nu är inte jag nån expert, men det ser ut som om det är det som är problemet.

Ja jag fick det tipset oxå. Jag är ju inte alls datakunnig när det kommer till grafikkort osv. Men vad kan göra åt detta? Köpa nytt bättre grafikkort eller hur ska man gå tillväga :p

Tycker också det ser ut som att grafikkortet inte orkar och då får du antingen finna dig i att du inte kan spela, eller köpa ett nytt grafikkort.

Ja då får jag nog helt enkelt köpa nytt grafikkort. Och naturligtvis har man inte råd med det nu. Så det lär ju dröja innan jag kan spela det spelet.

Satt och läste på baksidan av spelfodralen, på Sims 3 krävs det 128 MB grafikkort med stöd för Pixel Shader 2.0, samma sak är det med Sims 3 husdjur. Eftersom Sims 3 funkar så borde väl även husdjur funka? Som sagt, vet inte hur det dära funkar ^^

Det är en del krångel med spelet! Läs på thesims.com.
Har du saker ifrån webben installerat, då kan den fara och krångla?

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 377
Senast: alazzi
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 153
IT & mobiler Jag vet inte huruvida tråden ligger rätt eller inte, men det kändes som den mest rimliga platsen att lägga den på. Hur som helst. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 455
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 393
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30