Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nafayette, ameo och CK!
Alla stoägare ser inte till pengarna först och främst. Det kan finnas andra skäl till varför man inte vill sy och spruta sin häst. Därför tycker jag inte att man kan avfärda stoägarens vilja så lättvindigt som ni verkar göra.![]()
Eller annars håller dom på med travston..
AM
En hel del travstationer vill inte ha ridisfolkets hästar hos sig,det är ofta krångel..å då inte med hästarna...![]()
Jag är också en sån stoägare som du beskriver ovan. Jag har dessutom använt mig av samma station i alla år.KL
Jag är nog en bra stoägare för stationerna. Jag har inga krav på var/hur el med vem de ska gå el vad de ska äta. Jag litar på att mina ston sköts efter bästa förmåga när de är under stationens ansvar samt att veterinären är den som bäst avgör vad som behöver göras för ev behandlingar. För mig är ett dräktigt sto målet och om det krävs behandlingar så gör det. Jag får ett samtal när de är klara, det räcker bra för mig.
KL
Dessutom dör vare sig sto el föl av att vara separerade ngr minuter. Mina ston är otroligt mammiga, men de har lärt sig att precis under undersökningen är ungen kvar i boxen och de accepterar det även om de pratar lite med ungen ibland.
Jag är nog en bra stoägare för stationerna. Jag har inga krav på var/hur el med vem de ska gå el vad de ska äta. Jag litar på att mina ston sköts efter bästa förmåga när de är under stationens ansvar samt att veterinären är den som bäst avgör vad som behöver göras för ev behandlingar. För mig är ett dräktigt sto målet och om det krävs behandlingar så gör det. Jag får ett samtal när de är klara, det räcker bra för mig.