O
olympiahopparen
Vet inte om jag hamnar rätt nu men flytta mig då... Måste bara höra om det finns fler som har/haft problem med hingsthållare /stationer, har själv haft och lärt mig att man tydligen inte kan lite på folk utan måste ha SKRIVET på allt, hann inte använda de 3 ggr som man fick seminera med pga stoet skadade sig och att stationen stängde, blev muntligen lovad ett tillfälle nästkommande år, alltså i år och allt var frid och fröjd,...tills fakturan kom ,hästen har dessutom blivit utsläppt på bete fast vi noggrant sade till om detta pga tidigare skada och dessutom har de tagit bakterieprov och behandlat utan att vi fått veta varken det ena eller andra förrns fakturan kom !! Jag behandlar gärna mina hästar , det är inte det och jag betalar självklart mina avgifter men skall man inte kunna lita på en stor hingststation när det gäller muntliga avtal?? Undrar om det är fler som råkat ut för eländen gällande betäckningar och sånt.
"en klart besviken uppfödare som vet vart hon aldrig skall använda för hingsthållare/station hädanefter"
"en klart besviken uppfödare som vet vart hon aldrig skall använda för hingsthållare/station hädanefter"